Avatar billede tuddi15 Nybegynder
20. december 2010 - 23:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google Chrome kan ikke install

Hej
Jeg har et lille problem, da jeg skulle install Google Chrome på min Windows xp, computer efter at jeg afinstallerede det, fik jeg bare en popup om, "Ukendt fejlmelding".
Håber der er nogen der ved hvad jeg kan bare.
Jeg var ved at installere, men det var da jeg trykkede på setup'en det skete.

Jeg har lige et problem mere.
Hvordan kan jeg fjerne det der hedder "Google Custom Search". jeg ved nemlig ikke hvordan det er kommet

Tobias
Avatar billede Kristoffer Nybegynder
21. december 2010 - 00:03 #1
Hej!

Du skal sørge for at din gamle installation er helt slettet.

Dette kan gøres under Kontrolpanel -> Tilføj eller Fjern Programer. Genstart computeren og prøv at installere det igen.

Ang dit andet problem kan jeg ikke svare dig. Du må gerne uddybe hvor google custom search kommer frem? er det når du tilgår googles side eller en slags toolbar der er fremme?

mvh
21. december 2010 - 09:44 #2
PS: IE er fin nok, hvis man 'behandler' den ordentlig. Her er lidt tips:

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Værktøjslinier og udvidelser:
Deaktiver de fleste elementer der.

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Søgemaskiner:
Hvis der står noget med Bing, Yahoo, Live, Msn, ...
så [Fjern] dem.
Nederst "Find flere Søgemaskiner" og find Google og sæt den til [Standard].

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Acceleratorer:
Fjern alle elementer der (hvis nogle ?)

---

IE - Funktioner - Internet Indstillinger ->
Fanen Advanceret:
[ ] Genbrug vinduer ved start af genveje
[X] Tøm mappen Temporary Internet Files, når browser lukkes

---

Afinstall diverse IE Toolbar som du alligevel ikke bruger direkte:
[LiveToolbar]
[MSNToolbar]
[YahooToolbar]
[ASKToolbar]
[DeamonToolbar]
[...]

---
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
21. december 2010 - 10:29 #3
Gram88
JEg ved ikke om du kender google chrome, men jeg har sådan at når jeg åbner Chrome så kommer der en ny fane op og viser sider som jeg har være inde på, men nu når jeg åbner chrome eller laver en ny fane så kommer det der "Google Custom Search" op. jeg har bruget at Google det får at se om man kunne fjerne det. men det jeg har lavet har ikke virket.

karise_larry
Jeg ved ikke helt hvad du mener med IE
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
21. december 2010 - 10:34 #4
Karise_larry
nu forstod jeg den, men jeg kan ikke finde de ting under Administerer Tilføjelsesprogrammer som du skriver

<a href=http://www.constantaservice.net/ >автозапчасти тойота</a>

<a href=http://www.constantaservice.net/ >запчасти форд</a>

<a href=http://www.constantaservice.net/ >автозапчасти для иномарок</a>
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
01. januar 2011 - 18:14 #5
lol