Avatar billede laudk Nybegynder
17. december 2010 - 06:50 Der er 6 kommentarer

System backup

Når jeg skal lave en komplet systembackup (sikkerhedskopiering af hele drev c ) Skriver den at der ikke er plads nok selv om der er 800 gb. og skal kun bruge 120 gb.
Mvh Michael H. Larsen
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. december 2010 - 08:38 #1
Win 7 er ikke meget for at oprette sikkerhedskopi på samme fysiske drev og det skal helst være på en særskildt partion.
Avatar billede Techwork Praktikant
03. januar 2011 - 23:21 #2
Du skal have en anden disk at gemme backupen på. F.eks. en ekstern USB disk.
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. januar 2011 - 00:54 #3
x-tra Hvorfor lægger du alle indlæg som svar? er det fordi du er alene om at have løsningen eller fordi du håber på at spørger bare accepterer?? er det den måde du har fået dine poient på?
Avatar billede Techwork Praktikant
04. januar 2011 - 18:10 #4
Hvis jeg har en kommentar til noget så ligger jeg en kommentar, hvis jeg prøver at hjælpe folk med at svar på deres problem ligger jeg et svar. Det er op til spørger, hvilket svar de vil give point til.
Hvis du er misundelig over at jeg har flere point end dig, så kan du da godt få alle mine point. Jeg er her ikke for pointenes skyld og skal ikke bruge dem til noget.
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. januar 2011 - 18:29 #5
Da jeg i lang tid ikke har samlet på point og min hjælp ikke koster spørgerne noget kan det jo ikke være misundelse! og de poient jeg  har har jeg opnået på mindre end et år Uden at have lagt uopfordret svar.Grunden til jeg mener det er forkert er at andre der kunne give et brugbart svar forledes til at tro at der er bedt om at lægge et svar og at der bare ventes på accept. og hvis proceduren ikke snart ændres så kun spørger kan bede om at der lægges et svar overvejer jeg stærkt at nedlægge min profil.
Avatar billede Techwork Praktikant
04. januar 2011 - 18:40 #6
Jamen jeg synes da at du skal forslå det til eksperten.dk, det er ikke noget jeg kan ændre på. Jeg har hjulpet folk herinde med IT problemer i snart 10 år og det har jeg tænkt mig at blive ved med. OM folk vil give mig point eller ej er deres sag ikke min.