Avatar billede Slettet bruger
15. december 2010 - 11:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

windows7 opstart?

Nikolej so ein ding, viste i går hvordan en Mac pc startede hurtigt op og det kunne en windows7 pc osse. Min lenovo 3000 N100 m. Windows7 32bit 2GB ram 100GB HD starter op på ca. 1min.
Hvordan kan jeg få den til at starte hurtigere op, når den starter op med trådløsnetværk og søger automatisk efter opdateringer og nye Virus definitioner?
Venligst Jan.
Avatar billede alapalooza Nybegynder
15. december 2010 - 11:52 #1
Hvis du lader den gå i sleep/slumre tilstand, vil du kunne vække den hurtigt.

Ellers jeg tror ikke du kan få den til at starte meget hurtigere op.

Men du kan prøve at læse denne artikel :http://www.pcworld.dk/art/11768

Som beskriver et program som hedder "http://www.soluto.com/".
Som skulle kunne hjælpe dig med at få din´computer til at starte hurtigere op.
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2010 - 12:34 #2
Jeg mente, at det var når jeg tager min pc og vil bruge den. Den er altså ikke i brug. Der er måske noget jeg har misforstået i Nikolej Sonne´s visning af vor hurtigt en Mac book starter op og det kunne Windows7 osse.
Jan
Avatar billede alapalooza Nybegynder
15. december 2010 - 12:37 #3
Jeg har ikke set udsendelsen og jeg er ikke helt sikker på hvad du mener.
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2010 - 13:40 #4
Ok jeg har set linket du sendte og har hentet det. Jeg er ved at prøve Soluto, det ser godt godt ud.
Jeg siger tak for tippet ;-)
Hilsen Jan
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2011 - 17:51 #5
Tak for svaret, kan ikke finde ud af at gi point eller lukke spørgsmålet Uh-Ha
Hilsen jasu