Avatar billede websitebasen Nybegynder
14. december 2010 - 20:32 Der er 7 kommentarer

Tjen penge på din blog

Hej,

Har du en blog på eget domæne? Og du vil godt tjene en ekstra skilling. Det kan jeg give dig muligheden for.

Det er ikke noget du vil blive rig af, men del vil kunne betale noget af omkostninger af at have bloggen.

Som sagt er kravet at din blog ligger på rigtigt .dk domæne, ikke subdomæner.

Interesseret?

Skriv en mail til mig på christopher [a] crmedia.dk ;)

Christopher
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2010 - 20:37 #1
Reklame er ikke tilladt.
Avatar billede igoogle Forsker
14. december 2010 - 21:21 #2
er dette ikke et forsøg på at få din pagerank op :) ..
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2010 - 23:58 #3
Hvilke omkostninger kan man have af en Blog?
Avatar billede mikaelch Novice
15. december 2010 - 11:27 #4
10 kr om måneden vis eget domæne , vis plus f.eks. bare 10.000 unikke besøgene om dagen et par 1000 kr om måneden  for en server der kan trække trafikken , plus dine anoncer mod din side
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. december 2010 - 14:53 #5
Nå...
Ingen respons = useriøs bruger.

Intern besked sendt om at lukke reklame spørgsmål = ingen svar

Anmeldt for brud på reglerne.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. maj 2011 - 19:01 #6
Stadig ingen svar, og han har ikke været her siden han oprettede spørgsmålet :(
Avatar billede websitebasen Nybegynder
09. juli 2011 - 20:30 #7
Ja nu kan jeg godt se det er et stykke tid siden, men hvad reklamerer jeg for? Jeg tilbyder bare nogle brugere på eksperten, at tjene lidt penge. Hvis det nu også er reklame, så er du godt nok langt væk! Hvorfor ikke bare blande sig uden om?? Mit indlæg er jo ikke blevet lukket, det ville det hvis det var spam/reklame.

Så find nogle andre at generere.