Avatar billede dinky Nybegynder
14. december 2010 - 18:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

md8387 vs md8338

Hej
Da vi sendte vores Medion md8387 til reperation i Aldi, Havde vi en masse hyr med dem og efter næsten 5 uger og samtale med forbrugerstyrelsen og gentagne samtaler med Aldi får vi vores Stationær, selv om vi havde bedt om at få vores penge retur. Vi får den sendt med posten og da jeg har pakket den ud bliver jeg meget vred, for den var ødelagt og ridset , jeg går straks op og aflevere den til Aldi og vi kontakter forbrugerstyrelsen som siger at vi skal lave en klage og s skulle di nok tage sig af det...
Vi bliver ringet op fra Medion og giver os det tilbud at vi kunne få en anden Md 8338, Jeg er i tvivl om om den er lige så god og har de samme dimentioner eller bedre end den første vi havde ?
håber om der er en som kan give et råd
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2010 - 19:51 #1
http://aldi.medion.com/md8338/dk/?refPage=aldi
vs.
http://www.medion.de/md8387/dk/noflash.html

Det er en meget bedre maskine i får, så sig ja tak til det.
Avatar billede dinky Nybegynder
14. december 2010 - 20:39 #2
ok gør vi, var lidt usikker på om procesoren og ramene var bedre
tak for svar
Avatar billede dinky Nybegynder
14. december 2010 - 20:40 #3
øh glemte at trykke. sender du lige et svar.. så du kan få dine point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2010 - 20:46 #4
:)