Avatar billede 1ti1 Nybegynder
13. december 2010 - 21:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pingen alt for høj - når jeg gamer css, hvorfor?

Hejsa. Jeg har lige købt en ny Stationær computer, men så når jeg vil spille counter strike source, bliver pingen ALT for høj, til jeg kan spille det, så det begynder at lagge. Grafikmæssigt, burde der ikke være problemer. Jeg har selv monteret mit trådløse netkort, er omkring 300 mbit, men, men, men, der er kun problemer, når jeg spiller css. Hvad tror i kan være problemet? I'm lost:(

Ps. Jeg sidder et godt stykke væk fra routeren, bare til jeres orientering.
Avatar billede chalde Seniormester
13. december 2010 - 22:27 #1
WiFi + spil hvor lav latency er et must, er en dårlig kombination. Især hvis du ikke sidder tæt på AP/Router.

Test med kabel til router og se hvordan det spiller.
13. december 2010 - 23:45 #2
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
19. december 2010 - 13:00 #3
Jeg er vidst kommet til at lave to af det samme spørgsmål - derfor lukker jeg lige den her tråd.
Avatar billede jescool31 Praktikant
28. december 2010 - 11:33 #4
For det meste er det hvis du er igang med at downloade noget, kan det være problemet?

//Riflen