Avatar billede Slettet bruger
12. december 2010 - 20:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WoW-bibliotek, kan det overflyttes til ny computer ?

Hej Experter.
Skal geninstallere et antal World of Warcraft-spil (nye maskiner), men orker ikke at hente 15 gigs pr. maskine ned fra nettet, i form af opdateringer. Specielt update 4.0.3 er en grimmer en på 4 Gb.
Ved nogen hvordan man kan lave back-up / overflytte de allerede downloadede filer til nye maskiner ?
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede bonne11 Nybegynder
12. december 2010 - 20:58 #1
Søg Windows 7 efter en computer backup, og kør den på din nye maskine(:?
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2010 - 21:35 #2
Joe, men nu handler det jo ikke om en alm. backup, men om backup af et spil-bibliotek.
Avatar billede The_Buzz Novice
12. december 2010 - 22:25 #3
1 Du installerer WoW - men lader være med at installere any patchs.
2 Dernæst genstart computeren for at være sikker på at den ikke står og hænger med en update kørende.
3 Kopier WoW fra tidligere computer til ny computer på f.eks. USB stick, overskriv den install mappe - ofte i C:\Programmer\World of warcraft
4 genstart lige for en sikkerhedsskyld
5 launch WoW
Avatar billede infested Nybegynder
13. december 2010 - 08:02 #4
blir ikk nemmere xD copy --- paste... vupti færdig ^^
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2010 - 15:12 #5
Fint, The Buzz. Det ser ud til at virke. Tak for det. Smider du et svar til point ?
m.v.h.