Avatar billede muldsbulls Nybegynder
11. december 2010 - 20:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

En anden bruger får mine Gmails

Mine emails modtages af anden bruger i Gmail. Forskellen mellem de to brugernavne er et tal. Ikke som i Gmail hjælp, forskel på anvendelse af punktummer: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?ctx=gmail&hl=da&answer=10313#
http://www.eksperten.dk/spm/773240.

Mit brugernavn er mit.navn67@gmail.com og den anden bruger har mit.navn@gmail.com

Med venlig hilsen
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. december 2010 - 20:51 #1
Hvad er spørgsmålet?
Avatar billede plug1n Nybegynder
11. december 2010 - 20:53 #2
Hej. Er du helt sikker på afsenderen ikke blot har sendt mailen til den forkerte adresse?

Hvis ikke vil jeg tro du skal have fat i noget google support:

http://mail.google.com/support/bin/request.py
Avatar billede muldsbulls Nybegynder
11. december 2010 - 21:15 #3
Spørgsmålet er hvordan det undgås!

Google-support: "Vi yder begrænset support pr. e-mail, hovedsageligt i forbindelse med problemer, som forhindrer brugerne i at bruge eller få adgang til Gmail. Vi læser alle de e-mails, vi modtager, men du hører kun fra os (generelt inden for nogle få dage), hvis vi har brug for flere oplysninger for at løse dit problem."

Afsender sender til mit.navn67@gmail.com og får svar fra mit.navn@gmail.com "Jeg kender dig ikke og vil gerne bede om ikke at få flere mails."

Altså ryger det i begges indbakke...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. december 2010 - 21:26 #4
Det er ikke et generelt problem med gmail, og ligner mest af alt en fejlskrivning hos afsenderen (eller en fejl i vedkommendes mail-program). Du bør selv teste det fra en anden email-adresse (du kan oprette en gratis).

Kan du selv reproducere det, så skriv til Google.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. december 2010 - 21:27 #5
"Altså ryger det i begges indbakke... " - dvs du får det også ... Har du oprettet en videresendelse i dine indstillinger på din gmail-konto?
Avatar billede muldsbulls Nybegynder
11. december 2010 - 21:36 #6
Faktisk er det fra flere afsendere at det er gået galt...

Videresendelse... Jeg håber det ikke, hvor tjekkes det?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. december 2010 - 21:37 #7
I Gmail: settings, forwarding - eller hvad det hedder på dansk
Avatar billede plug1n Nybegynder
12. december 2010 - 22:51 #8
Som du skriver:
Google-support: "Vi yder begrænset support pr. e-mail, hovedsageligt i forbindelse med problemer, som forhindrer brugerne i at bruge eller få adgang til Gmail. Vi læser alle de e-mails, vi modtager, men du hører kun fra os (generelt inden for nogle få dage), hvis vi har brug for flere oplysninger for at løse dit problem."

Men jeg garanterer dig for at hvis det er google der laver en fejl her, så tager de dig MEGET seriøst!
Det er ikke en særlig god ting for google hvis deres mail ikke er sikker.

MEN som Erik også siger er det meget sandsynligt problemet ligger i din opsætning eller (mere sandsynligt) ved afsenderen.

Kan du ikke specificere om det er ALLE mails til dig der bliver sendt forkert?
Avatar billede muldsbulls Nybegynder
15. december 2010 - 08:38 #9
Efter at have vendt tilbage til computeren, må jeg konstatere at det var en fejl 40, som foreslået af Erik.
Uvist af hvilken årsag var videresendelse til mit.navn@gmail aktiveret.
Det er nu rettet.
Tak for hjælpen.

(jeg følger Eriks anvisning om ikke at modtage point...)