Avatar billede doncarnage Nybegynder
09. december 2010 - 07:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Cache og Typo3

Godmorgen eksperter,

Jeg vedligeholder en større hjemmeside, der er bygget op i TYPO3, men jeg oplever desværre tit problemer med cachen.

Hvis jeg opdaterer siden (primært billeder) kan der tit gå en dag før andre personer kan se det i deres webbrowsere, hvis de ikke selv rydder deres cache manuelt.

Og det er til trods for at jeg inde i Typo3 bruger ikonerne "Clear cache in typo3conf/" og "Clear FE cache", hver gang jeg har ændret noget.

Er der en forholdsvis nem måde jeg kan imødekomme det problem på?
Avatar billede doncarnage Nybegynder
10. december 2010 - 11:25 #1
Slet ingen, der har en løsning på dette :/ ?
Avatar billede doncarnage Nybegynder
17. januar 2011 - 13:11 #2
closed