Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
08. december 2010 - 10:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Pauseskærm virker ikke

Hej

Jeg kan ikke få min bærbar til, at gå på pauseskærm. Efter 10 min som jeg har sat den til, blinker skærmen bare, også køre computeren videre. Jeg kan heller ikke trykke "Crtl+Alt+Delete", så jeg kan låse computeren osv.
Det er et stort problem, da det er en arbejds computer.

Håber det er et problem der kan løses uden en geninstallering.

Med venlig hilsen

Robert
Avatar billede madsens90 Praktikant
08. december 2010 - 10:20 #1
Kan ikke lige svarer dig på hvorfor tingene ikke virker, men hvis det er meget vigtigt at få computeren låst, kan du eventuelt forsøge "windows-tasten+l"
Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
08. december 2010 - 10:41 #2
Det er også mere, hvis jeg går fra computeren, og glemmer at låse den, så den evt. selv gå i pauseskærm/dvale.
Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
08. december 2010 - 10:43 #3
"windows-tasten+I" virker heller ikke, desværre.
Avatar billede madsens90 Praktikant
08. december 2010 - 11:09 #4
Mit bedste bud ville være at du har fået anskaffet dig en virus.
Prøv evt. at kør diverse virus scanninger.
Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
08. december 2010 - 11:19 #5
Kan det have noget med, at jeg køre på 2 skærme. Altså bærbar skærmen som secondær, også en alm. skærm som primær?
Avatar billede madsens90 Praktikant
08. december 2010 - 11:58 #6
Det har jeg ihvertfald aldrig haft problemer med. Jeg kører nr. 2 skærm over HDMI.
Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
08. december 2010 - 12:10 #7
Okay. Det er bare for at få afklaret alle tænkelige problemstillinger.
Jeg har lige kørt en virusscan, og det hjalp desværre ikke.
Jeg brugte Norman Security Suite.
Det er godt nok mærkeligt, og jeg har haft det til at virke, og mine kollegaer, har ingen probelmer.
Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
08. december 2010 - 12:57 #8
Nå men jeg fandt selv ud af det. Gik ind og slog den helt fra, og genstartede, slog den til igen, og genstartede, og nu virker begge dele.
Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
08. december 2010 - 13:00 #9
Jeg tager selv pointene, da jeg selv fandt ud af løsningen :o)
Avatar billede madsens90 Praktikant
08. december 2010 - 15:33 #10
Er glad for du fandt løsningen. ;)
Var det pauseskærmen du slog fra og så genstartede, og så til igen?
og virker din CTRL+ALT+DELETE nu?