Avatar billede kiwl Nybegynder
07. december 2010 - 13:59 Der er 2 kommentarer

Søger datatekniker læreplads

Hejsa,

Jeg er en ung gut som søger en læreplads som datatekniker. Jeg afslutter data & kommunikations grundforløbet den 19 januar, og er herefter klar til at starte i lære hos en virksomhed.

It har altid interesseret mig meget, og jeg har allerede god erfaring med blandt andet webshops, wordpress, samt joomla.

På skolen har jeg haft undervisning i blandt andet, Cisco, Windows 2008 server, vmware, linux (open suse, Centos), samt en smule PHP programmering.

Jeg har gode Engelsk kundskaber.

Jeg har i min fritid arbejdet som både tankpasser, og opvasker.

Jeg bor i Herning, men er villig til at flytte efter den rigtige læreplads.

Jeg håber at der måske er nogle af jer her på Eksperten, som kunne være interesseret i at ansætte en frisk lærling.

Du kan læse mere om datatekniker udannelsen her

Du kan læse om tilskud til ansættelse af lærling her

Hvis du kunne være interesseret i at høre mere, er du meget velkommen til at sende mig en PB eller mail på mark@help2go.dk

På Forhånd tak
Avatar billede madsens90 Praktikant
07. december 2010 - 14:29 #1
Info:
1) Dine links virker ikke.

2) Jeg begyndte på samme uddannelse for 2 år siden, og ud os 20 elever i klassen fandt kun jeg en lærerplads med det samme. Ved ikke om det er blevet nemmere siden da, men en ting er helt sikker. Det er 100 gange nemmere at få en lærerplads ved at skrive alle de steder ned på et papir som du kan finde, og så ellers bare begynde at kører rundt og besøge dem, og spørge om de har brug for en lærling, og så huske at stikke dem dit CV i hånden! ;)

3) GOOD HUNTING. :)
Avatar billede kiwl Nybegynder
07. december 2010 - 14:57 #2
Hejsa,

Nej det er bestemt ikke blevet nemmere. Jeg har allerede været ude ved 50+ virksomheder :)

Tak for feedback mht mine links.