Avatar billede lurkian Nybegynder
05. december 2010 - 03:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tv på computeren

Ikke helt sikker på dette er det rigtige sted at spørge men ..

Da mit tv fornyeligt sagde farvek til denne verden og jeg ikke liiige har råd til et nyt, har jeg brugt min media bærbar til at se tv på (med et tv stik direkte i pc).

Det er ozze gået fint indtil nu .. Nu er billedet begyndt at gå istå efter et minut eller 2 .. lyden fortsætter men billedet er bare froset.. Jeg bruger programmet PowerCinema som fulgte med da jeg købte den og har virket fint.

Vores Tv selskab hedder Flimmer og vi har IKKE mulighed for andet.. Så at skifte er udelukket..

Nogen der kender et bedre program end PowerCinema eller har en løsning på problemet med frosset skærm??

Programmet må gerne være gratis :)

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. december 2010 - 09:38 #1
Flimmer er en antenneforening ikke, hvor i får signal fra kabel?
Jeg vil anbefale at du rydder op på din pc med midlertidige filer.
Har du nyeste grafik driver?
Luk unødvendige ting ned når du skal se tv, så komputeren kun skal konsentrere sig om det.
Hvor meget fri ram har du?
05. december 2010 - 10:38 #2
Point ude: 210 ? -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/lurkian - du har ikke for 'vane' at vende tilbage til dine spørgsmål ? Så det bliver 'spændende' her ?
Avatar billede lurkian Nybegynder
05. december 2010 - 13:42 #3
Jo flimmer er en antenne forening, men ikke sikker på hvor signalet kommer fra(( .. Men gjorde som du sagde med at fjerne ALT hvad der ellers kørte som jeg ikke skulle bruge og det virker som om det har hjulpet.. Den har kørt i 2 timer nu og kører stadigt så kan godt være jeg bare havde overvurderet hvad den kunne klare))

Rigtig mange tak)

Karise_Larry .. Jamen jeg vender skam tilbage til mine spørgsmål , men kan jo ikke give points nå folk bruger Kommentar og ikke Svar når der bliver svaret på mine spørgsmål.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. december 2010 - 14:47 #4
Ja er resouserne ikke til stede, sættes opgaverne i kø, og det er det du oplever som hakkende billeder.