Avatar billede Slettet bruger
04. december 2010 - 22:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at configuere Cisco router - godt betalt

Jeg har et par servere stående i et serverrum. De er forbundet til en Cisco 871 router. Routeren har været configureret fint og kørt i nogle 2 år uden problemer. Nu er jeg kommet til pille ved configurationen, så man ikke kan tilgå webserveren længere.

Det er sikkert en yderst simpel opgave at løse for en netværk/router/firewall ekspert, men jeg ved ikke så meget om det.

Opgaven er i København. Jeg kommer evt. til dig med min pc. Ellers kan vi mødes hos mig (centrum af København). Opgaven er godt betalt.

Kontakt Peter hurtigst muligt på polyscopeinfo@gmail.com hvis det har interesse.
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2010 - 11:21 #1
Problemet er løst.
Avatar billede henrik_meyer Nybegynder
28. december 2010 - 13:49 #2
Hvad blev løsningen?
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2010 - 21:40 #3
Ved at søge på nettet fandt jeg ud af, at hvis man ændrer routerens configuration, så bliver ændringen IKKE ændret permanent. Først ved genstart af routeren bliver man spurgt om man ønsker ændringen gemt permanent, eller om man ønsker at genstarte med den tidligere permanente configuration.

Det jeg gjorde var derfor blot at genstarte routeren og så sig nej til at gemme den nye configuration permanent. Så startede routeren op med den forrige configuration, og alt virkede igen!

Mvh
polypeter.