Avatar billede aharoni Nybegynder
04. december 2010 - 15:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lukke af for et spørgsmål?

Hvordan lukker jeg et spørgsmål? Jeg syntes jeg har ledt overalt uden at finde et svar.
Avatar billede store-morten Ekspert
04. december 2010 - 15:23 #1
Avatar billede store-morten Ekspert
04. december 2010 - 15:26 #2
04. december 2010 - 15:27 #3
Man lukker et spoergsmaal og afgiver points ved at acceptere et svar, et indlaeg markeret med gult, og man accepterer svaret ved foerst at saette et 'flueben' i den lille firkant og derefter klikke paa feltet 'Accepter svar og afgiv points.'

Jeg kan se at du i dette spoergsmaal http://www.eksperten.dk/spm/919257 har et svar saaledes at det er lige til at lukke.  Derimod har du i spoergsmaalet http://www.eksperten.dk/spm/924257 ingen svar, ja ingen indlaeg overhovedet.  For at lukke det spoergsmaal (med mindre du stadig faar kvalificerede indlaeg) maa du selv oprette et svar, et indlaeg med prik i 'svar' i stedet for i 'kommentar') og for eksempel blog sige "Jeg lukker" og saa acceptere det svar.  Saa vender pointene for det spoergsmaal tilbage til dig.

For spoergsmaal der drejer sig om Eksperten gives der traditionelt ikke point.  Derfor opretter jeg dette som kommentar, og du maa selv oprette et svar og acceptere det.
04. december 2010 - 15:55 #4
Øverst på www.eksperten.dk 's side ->

  | E-blog | FAQ | Få hjælp til Eksperten.dk |

Prøv at klikke på FAQ'en der (Frequently asked questions) ...
05. december 2010 - 16:40 #5
aharoni, du fik lukket dine andre spoergsmaal.  Nu maa du ogsaa lukke dette spoergsmaal, ellers lader du mig (og de andre) blive haengende i et aabent spoergsmaal som tak for hjaelp.  Fordi dette er et spoergsmaal om eksperten skal du selv oprette et spoergsmaal, et indlaeg med prik i 'svar' i stedet for 'kommentar', og saa skal du acceptere dit eget svar.  De 30 points vender saa tilbage til dig selv.
Avatar billede aharoni Nybegynder
08. december 2010 - 13:56 #6
OK ok, jeg prøver lige igen og tak for svarene.
Avatar billede aharoni Nybegynder
08. december 2010 - 14:11 #7
Ja, undskyld men jeg syntes altså det er lidt bøvlet :-)). Meningen er absolut ikke at nogen skal hænge i mit spørgsmål som tak for den søde hjælp man kan få.