Avatar billede dude3 Nybegynder
03. december 2010 - 16:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sony Vaio Bliver for varm

JEg har købt en Sony vaio for ca. 6 mdr. siden, og har været rimelig glad for den, men på det sidste, fra efterårs ferie og frem, har haft den mistanke at min PC bliver for varm... Jeg er ikke decideret gamer, men nu kører jeg høj ydenvne, og chrome , og msn åben.. samt masse programmer i baggrunden, og speedfan siger dette.. Se billed
[img]http://img254.imageshack.us/img254/6218/ekspert.jpg[img]
men har før været helt oppe ved 75 grader..
Derfor købte jeg en Logitech køler.. men ser ikke ud til at have ønsket effekt.. målingenn er taget med logitech køler...
.. Skal lige at der ingen forskel med eller uden køler...
Hvad skal jeg gøre ?
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
03. december 2010 - 18:21 #1
Jeg havde samme problem med min gamle bærbar.

På min kunne man skrue et låg af i bunden og komme ind til køleren. Jeg gjorde dette og rensede den for støv. Det troede ikke det ville hjælpe så meget som folk påstod, men det gjorde det altså. Bærbaren blev overhovedet ikke ligeså varm som tidligere.

Du kan jo prøve og se om det hjælper for dig.
Avatar billede dude3 Nybegynder
03. december 2010 - 18:37 #2
nu ved jeg ikke hvor smart det er at gøre.. mister jeg ikke garanti ?
Avatar billede dude3 Nybegynder
03. december 2010 - 18:40 #3
har efter en genstartning,  prøvet at tage temp. via coretemp, og der virker den til at være ok..
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
03. december 2010 - 21:45 #4
Det tror jeg ikke, men du kan jo altid sende en mail til forhandleren og spørge. På min skulle man bare skue en låge af, så den var jo faktisk bygget til det. På samme måde som man sætter nye ram i. Og det mister man vel heller ikke reklamationsretten af.