26. juli 2001 - 22:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Outlook Ekspress, vil ikke sende

jeg har lige(dum som jeg var) opdateret min Outlook ekspress, og nu siger den kraft edeme at den ikke vil sende et brev, fordi at den jeg vil sende til er en ugyldig modtager &#¤¤%#/#\"(¤&\"#(( - og det er ligemeget hvem jeg vil sende til - det er sgu\' ikke sjov
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. juli 2001 - 22:38 #1
Du skal slette flg. filer:
WAB32.DLL og WAB32RES.DLL
og instalerre igen ...det er ikke nok at instalere!
26. juli 2001 - 22:47 #2
mener du, at jeg skal slette de to dll filer, og så finde min gamle win98 cd-rom frem, og så instalere outlook ekspress igen? - det vil sige at du mener ikke at der er noget at gøre så længe man har den opdaterede udgave ?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. juli 2001 - 22:52 #3
Nej du skal blot slette de to filer og derefter opdatere een gang til.
Jeg ved godt det lyder lidt kryptisk, men det er en fejl der er sket under installeringen, og det er den eneste måde at rette det på.
Du kan selvfølgelig også blot slette de to filer - finde to som er OK og installere dem ...jeg kan evt. sende dem til dig.
26. juli 2001 - 23:00 #4
det ville være helt super dreamweaver@fnuque.dk
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. juli 2001 - 23:08 #5
...er sendt!
26. juli 2001 - 23:14 #6
jammen så for du dine points, når jeg har fået dem, og det virker
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. juli 2001 - 23:22 #7
Af en eller anden årsag vi min mail ikke sende til dig, så du kan istedet finde filerne her:
http://www.prolight.dk/eksperten/
26. juli 2001 - 23:25 #8
jeg har fået dem - men den er lidt \"ustabil i øjeblikket\"
26. juli 2001 - 23:31 #9
den virker somom den er blevet rask nu - efter en lille genstart :-)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. juli 2001 - 23:32 #10
fint - jeg har selv haft problemet!