Avatar billede Johnny_Asia Nybegynder
01. december 2010 - 17:24 Der er 3 kommentarer

Outlook - Synkronisering af sammenflettede emails til adressekartotek fra flere email konti

Jeg har flere email konti sat op på en outlook platform og ville gerne kunne se alle email aktiviteter under kontakter i adressebogen.
I private mapper har jeg 1 email konto og det er den jeg kan se i aktiviteter under sammenflettede aktivitet på forskellige kontakter i adressebogen.
Så har jeg oprettet 6 andre imap email konti, men de går ikke ind under private mapper, så derfor kan jeg ikke se dem i kontakter.
Det sjove er at jeg kan se indbakke og sendte mails for denne konto, men samtidig med kan jeg også se sendte mails fra de andre konti i private mapper, men ikke indbakken fra de andre.

Er der nogen der ved hvordan man løser dette problem, da jeg er ved at blive vanvittig af at jeg ikke kan få det til at virke og selv ved at forklare problemet er lidt besværligt for mig.

Jeg bruger MS outlook 2003 på system Alta Vista.

PS: Jeg søgte på hjælp i MS og fik beskeden at man kun kan bruge en mappe til sammefletning, men hvorfor kan jeg så se sendte mails, men ikke indbakkerne. Det giver da ingen mening.

Mvh
JOhnny
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2010 - 20:29 #1
Velkommen til eksperten :)
Dette forum kan være svært at finde ud af, men tager man sig tid når spørgsmålet skal oprettes, er det faktisk ikke så svært alligevel :)

Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
[div]Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Ved at du bruger den rette kategori, får du hurtigere svar.
Se bl.a. http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2

Jeg vil anbefale at du bruger http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/E-mail/Outlook til dit spørgsmål.
Inden du opretter nyt spørgsmål er det vigtigt at du lukker her dette. Se her hvordan: http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede Johnny_Asia Nybegynder
02. december 2010 - 09:12 #2
Hej JOhn,

Tak for hjælpen. Har nu sat spørgsmålet over i den rigtige kategori, som du foreslog.

Er ny i det her, så lidt svært i startetn.

Mvh
Johnny
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2010 - 19:48 #3
Det er ok :)
Al begyndelse er svær.

Du mangler bare at lave svar og acceptere eget svar i dette spørgsmål.