Avatar billede PrimalE Nybegynder
01. december 2010 - 00:37 Der er 1 kommentar

Router der kan opfange flere wifi forbindelser og dele det via LAN

Jeg har et kontor med 3 android telefoner.
På disse er der fri internet og har mulighed for at dele deres internet over WiFi.

Det jeg ønsker er at få en router, der kan dele dette net til kontorets 6 computere via LAN.

Kan dette lade sig gøre?

Mvh
PrimalE
Avatar billede henrik_meyer Nybegynder
28. december 2010 - 13:55 #1
Du kan godt få en router der kan sættes op som Klient, så den opfanger din telefons Wifi og bruger det som LAN adgang til internettet. Men har ikke hørt om en der kan samle alle 3 signaler.