Avatar billede josto Nybegynder
30. november 2010 - 20:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forslag til simpel faktura / bilagsgodkendelse system?

Jeg står for økonomien i en forening, som modtager en del fakturaer og udlæg fra medlemmerne. Pt. sker godkendelse manuelt pr. mail, men det tager tid og kan være besværligt.

Har i den forbindelse undersøgt mulighederne for et færdigt system, men sådanne systemer koster temmelig mange penge. Desuden indeholder de rigtig meget unødig funktionalitet eller kræver AX, Nav, C5 etc.

Vi benytter et lukket økonomisystem, hvor der ikke kan tilkøbes eller implementeres sådanne ting. Er der nogen som har gode forslag til løsninger?

Personligt ville jeg helst have en webbaseret løsning, men har overvejet noget simpelt i Excel. Vi scanner pt. selv vores bilag og sender dem rundt på mail. Det skal være meget simpelt og tilgængeligt over nettet.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. november 2010 - 21:02 #1
http://www.foreningsprogram.dk/joomla/index.php
det er det mest omfattende gratis foreningssystem i dk.
Avatar billede josto Nybegynder
04. december 2010 - 21:14 #2
Takker for forslag.
Har set på funktionaliteten i Vig, men det indeholder intet til faktura/bilags godkendelse.
Avatar billede josto Nybegynder
15. december 2010 - 14:59 #3
Lukker spm. - har endnu ikke fundet noget godt system.