Avatar billede bobark Nybegynder
28. november 2010 - 11:31 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Point til Vejmand

Vedr. tidligere spørgsmål om Excel
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2010 - 11:34 #1
Ref til gammel tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/925050
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2010 - 11:37 #2
bobark.Husk at referere i begge tråde næste gang, du skal give point på denne måde.
Avatar billede bobark Nybegynder
28. november 2010 - 11:42 #3
ok - er lidt ny i denne branche
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2010 - 11:45 #4
Du har da et par år mere på bagen end jeg har.
Og normalt lægger man kun svar når tråd skal lukkes, så når vejmand lægger sit svar, skal du ikke sætte hak i dit eget svar.
Så deler i nemlig pointene. Og det er ikke meningen i dette spørgsmål.
Avatar billede bobark Nybegynder
28. november 2010 - 11:46 #5
ok
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2010 - 11:49 #6
Er du i tvivl om hvordan man gør, så gå ind i FAQ, der står det.
http://www.eksperten.dk/faq
Okay?
Avatar billede bobark Nybegynder
28. november 2010 - 11:55 #7
ok
Avatar billede bobark Nybegynder
28. november 2010 - 11:58 #8
Jeg kan godt se hvad jeg skal gøre i FAQ men de eneste som jeg kan acceptere svar på er mine egne indlæg. Jeg får ikke muligheden for det i dine svar ?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2010 - 12:21 #9
Det er fordi du skriver tilbage som "svar"(til løsninger og point givning).
Jeg skriver som "kommentar"(til forslag) her.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2010 - 12:25 #10
Og det er det man normalt gør til point skal uddeles.
Når point så skal gives, beder man hjælperen om at lægge "svar" som kan accepteres og tråden lukkes.
Kan måske godt se de virker lidt bøvlet, men når man først har fundet pointen så er det ikke noget problem. Jeg har foreslået her på eksperten en anden måde at gøre det på, men har ikke fået moget ud af det:
http://www.eksperten.dk/spm/923949
Avatar billede bobark Nybegynder
28. november 2010 - 12:32 #11
OK - vil du så lægge et svar jeg kan acceptere. Jeg skal gladeligt give dig de point ;-)

Mange tak for hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2010 - 12:38 #12
Jeg kan se du har forstået at bruge kommentar. Fint.
Nej jeg skal ikke lægge svar her. Disse point er tiltænkt vejmand som hjalp dig i den anden tråd.
Min hjælp her var kun til at du kunne forstå hvordan tingene hænger sammen her på Eksperten, så vent på at Vejmand svarer.
Avatar billede bobark Nybegynder
28. november 2010 - 12:45 #13
Tusind tak for hjælpen - det er meget lang tid siden jeg sidst har benyttet Eksperten, men det er et kanon værktøj. Og jeg har været lidt langsomt opfattende, men nu tror jeg at det er sevet ind. Men helt logisk er det altså ikke og jeg kan se af dit råd til eksperten, at jeg ikke er den eneste, som er gået galt i byen.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2010 - 12:54 #14
Velbekomme da.
Ja der er mange der får løst deres problemer her. Både med IT og andre ting.
Nej der er mange der ikke forstår systemet. Det er jo også ulogisk man skal skrive en ny kommentar på en kommentar. Det normale er man svarer på det der kommenteres på. Og det er her det går galt (i 95 % af tiden for nye brugere)
Avatar billede claes57 Ekspert
28. november 2010 - 14:46 #15
Gå ind på det opriundelige spg, og klik på vejmand's navn - der er så mulighed for "Send en intern besked til brugeren"
skriv, at der ligger point i http://www.eksperten.dk/spm/925173
Avatar billede vejmand Juniormester
28. november 2010 - 20:51 #16
Tak for det, og her kommer mit svar.  :-)