Avatar billede zer0 Nybegynder
28. november 2010 - 00:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billede via HDMI - Lyd via phono?

Jeg har været ude og investere i en Denon Reciever, og har brugt aftenen på at sætte det hele op. Men, nu er jeg sgu løbet ind i et problem. Jeg ser en del video fra min bærbar (MacBook Pro), hvortil jeg har købt et stik der konvertere display-porten til HDMI - som så går ind i recieveren. Problemet er bare, at der jo ikke kommer lyd med igennem hdmi kablet, når jeg kører med dette setup. Jeg har så også et kabel der går fra jack-stikket i bærbaren, over til phono stikket i recieveren. (begge under "DVD" - se billede: http://www.tilbutikken.dk/denonreciever.jpg )

Men, jeg kan kun få én ting igennem ad gangen.. Hvis jeg sætter begge kabler i recieveren, kommer der kun billede - tager jeg HDMI stikket ud af recieveren, kommer lyden med det samme.

Kan jeg på en eller anden måde ikke få begge ting til at køre på samme tid?

Håber lidt jeg bare har lavet en eller anden rookie-mistake, og der er en simpel løsning! :)
Avatar billede zer0 Nybegynder
28. november 2010 - 00:32 #1
Fandt selv løsningen :)
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
28. november 2010 - 00:38 #2
hvis andre en dag har samme problem, kan de evt. se at dette spørgsmål er blevet løst..
så kunne du evt. lige smide det svar du fandt frem til :)
Avatar billede zer0 Nybegynder
28. november 2010 - 00:42 #3
Det kan du selvfølgelig have ret i ;)

Jeg fandt simpelthen bare ud af at "Input mode" skulle sættes over på Analog - og så virkede det :)