Avatar billede speedpii Nybegynder
27. november 2010 - 19:08 Der er 8 kommentarer

Driver mangler adapter?

når jeg installere WLAN kortet på min acer aspire 5310 siger den:
Intel R pro/wireless software was unable to detect a supportet wireless adapter. please install a supported adapter?
hvad gør jeg lige ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2010 - 19:12 #1
Brug den rigtige driver, for det er det den brokker sig over.
Avatar billede speedpii Nybegynder
27. november 2010 - 19:15 #2
jeg hentede den inde på acers hjemmeside, så med mindre de har lagt en forkert ud, så er det den rigtige?
Avatar billede speedpii Nybegynder
27. november 2010 - 19:19 #3
den hedder vist intel 3945 abg.. det står der hvertfald i spec'sene i manualen.
Avatar billede haverslev Novice
27. november 2010 - 19:37 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2010 - 21:56 #5
Intel R pro/wireless software was unable to detect a supportet wireless adapter. please install a supported adapter

Oversat:
Intel R PRO / Wireless-softwaren ikke var i stand til at finde et understøttet trådløs netkort. Installer venligst et understøttet netkort.

Dvs. du har hentet den forkerte driver, med mindre netkortet er slået fra.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2010 - 21:57 #6
2 af samme spørgsmål?
Luk lige det ene, tak.
Avatar billede speedpii Nybegynder
28. november 2010 - 12:51 #7
okay.. jeg må prøve at finde en anden driver så.. tak for hjælpen..
Avatar billede speedpii Nybegynder
28. november 2010 - 18:53 #8
jeg kan ikke have slået netkortet fra under/ved at installere xp istedet for vista på en eller anden måde.. har hentet en driver fra intels side, og den melder stadig samme fejl.?