Avatar billede Silver90 Nybegynder
26. november 2010 - 23:35 Der er 3 kommentarer

Træls problem med at logge på

Jeg er meget aktiv på nettet, og Naturligvis kræver det at jeg skal logge på mange steder. Men på det seneste er min pc begyndt at opføre sig meget mærkeligt.
Den logger mig af stort set alle steder, lige meget hvad jeg gør, et klik et hvilket som helst sted på en side og jeg er logget af. Det gør det utrolig svært at svare på indlæg, opbygge hjemmesider mm. Hvad skyldes dette?

Jeg har kørt en virus scanning på pc'en uden held.
Hvis jeg er heldig vil den lidt igen hvis jeg sletter browserdata, men det skal jeg gøre hver eneste gang så??
Jeg er ret grøn inden for pc'verdenen så tilgiv mig mine mindre professionelle problemer

Køre Windows 7, IE 8.

(Håber denne besked går igennem og jeg ikke skal logge ind igen -.-"
Avatar billede TheTwist Nybegynder
26. november 2010 - 23:44 #1
Havde også det problem i IE 8.

Så skiftede jeg bare til Google Chrome og nu går det fint.
Syntes også personligt at Google Chrome er bedre.

Efter en måned kunne jeg bruge IE igen uden problemer, men jeg bruger stadigvæk Chrome...
Avatar billede Silver90 Nybegynder
26. november 2010 - 23:46 #2
Ok tak - vil prøve at skifte browser så :S

Tak
27. november 2010 - 00:15 #3
Velkommen til E. ...

PS: IE er fin nok, hvis man 'behandler' den ordentlig. Her er lidt tips:

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Værktøjslinier og udvidelser:
Deaktiver de fleste elementer der.

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Søgemaskiner:
Hvis der står noget med Bing, Yahoo, Live, Msn, ...
så [Fjern] dem
Nederst "Find flere Søgemaskiner" og find Google og sæt den til [Standard].

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Acceleratorer:
Fjern alle elementer der (hvis nogle ?)

---

IE - Funktioner - Internet Indstillinger ->
Fanen Advanceret:
[ ] Genbrug vinduer ved start af genveje
[X] Tøm mappen Temporary Internet Files, når browser lukkes

---

Afinstall diverse IE Toolbar som du alligevel ikke bruger direkte:
[LiveToolbar]
[MSNToolbar]
[YahooToolbar]
[ASKToolbar]
[DeamonToolbar]
[...]

---