Avatar billede andreas134 Nybegynder
26. november 2010 - 17:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede claes57 Ekspert
26. november 2010 - 18:15 #1
der er ikke en usb-indgang på tv, og dvd-drev har kun en usb-udgang.
Så svaret er NEJ
Avatar billede andreas134 Nybegynder
26. november 2010 - 18:59 #2
nej jeg tror du misforstår:)
der er en usb-indgang på tv'et
og det med at der kun er en udgang ser jeg ikke som noget problem, da jeg ikke skal bruge den til min computer og tv på samme tid :)

så vil du lige overveje det igen?
Avatar billede andreas134 Nybegynder
26. november 2010 - 18:59 #3
og skriv din næste kommentar som et svar tak:)
26. november 2010 - 19:18 #4
du kan støde ind i tv'et ikke kan arbejde sammen med den pga, den mangler drivern :)

hvorfor ikke bygge dig et media center med indbyggede blu-ray i stedet:)
Avatar billede claes57 Ekspert
26. november 2010 - 19:30 #5
usb-porten på tv står under 'digital lydudgang' - dvs ikke en understøttet indgang.
Og hvordan vil du bladre på remoten - tv sender ikke signaler til usb, så du kan ikke starte/pause/stoppe eller andet.
Glem det - når du kan bruge over 11k på tv, så køb en rigtig afspiller, køber du en sony, så kan de måske bruge den samme remote.
Avatar billede andreas134 Nybegynder
26. november 2010 - 20:55 #6
Ja okay tak for hjælpen ;) begge to ligger i lige et svar hvis i vil have point :)
26. november 2010 - 22:16 #7
hvad siger du til forslaget med et media center d; der for du mange flere funktioner :D
Avatar billede andreas134 Nybegynder
27. november 2010 - 12:29 #8
jeg har tænkt på det men pt tror jeg ikke det bliver til noget :)
Avatar billede claes57 Ekspert
27. november 2010 - 13:31 #9
bare hold mig ude af point.
27. november 2010 - 15:57 #10
jeg købte mig en, jeg er virkelig glad for det hvis du samler selv er det billigt :)