Avatar billede helloo Nybegynder
26. november 2010 - 13:09 Der er 2 kommentarer

Kopiere fra en form til en anden form

Hej. Jeg er gået helt i stå og ved nu hverken ind eller ud. Jeg sidder og prøver at få lavet et lille program som skulle virke lidt ligesom Roboform. Det jeg gerne ville have til at lykkedes var at fra min webshop kunne jeg trykke på en knap i explore som så ville tage de form felter der stod en value i og kopierede den til at blive sat ind i en anden hjemmeside. (I dette tilfælde webpack) postdanmarks postforsendelse formular.
Det jeg har på min webshop er dette

      <!-- name start -->
      <tr class="l0">
        <th>
          For og Efternavn
        </th>
        <td>
          <input type="text" name="sFirstName" value="Test " size="24" maxlength="30" class="input" alt="simple" />
          <input type="text" name="sLastName" value="Teststed" size="24" maxlength="40" class="input" alt="simple" />
        </td>
        <td rowspan="14" class="tabs"><div id="tabs">
  <ul id="tabsNames">
    <!-- tabs start -->

      <!-- street start -->
      <tr class="l0">
        <th>
          Gade
        </th>
        <td>
          <input type="text" name="sStreet" value="Teststræde 5" size="50" maxlength="40" class="input" alt="simple" />
        </td>
      </tr>
      <!-- street end -->

      <!-- zip_code start -->
      <tr class="l1">
        <th>
          Postnr
        </th>
        <td>
          <input type="text" name="sZipCode" value="9000" size="50" maxlength="20" class="input" alt="simple" />
        </td>
      </tr>
      <!-- zip_code end -->

Hvad skal jeg gøre?
Måske der allerede findes et lille smart program..
Ved godt jeg kan bruge Ctrl + C og Ctrl + V men dette skal gøres mange gange for hver enkelt ordre og det ville bare være meget nemmere hvis der var et lille program der kunne gøre det i et eller 2 tryk!
Hjælp.. Er helt rund på gulvet lige nu.
Avatar billede helloo Nybegynder
26. november 2010 - 13:13 #1
Glemte at sige at det kan ikke være noget man ligger på hjemmesider da det skal være noget der kan køre på computeren / explore da det er to forskellige hjemmesider.
Avatar billede helloo Nybegynder
13. december 2010 - 09:13 #2
Det var ikke mange svar jeg fik på 2 uger.. Troede det var her alle de kloge hoveder var men der tog jeg vist fejl.. øv