Avatar billede coolaxe Nybegynder
26. juli 2001 - 18:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Compaq 5726 med sony brænder går død med Easy CD crestor 4 og 5

Er der noget der har hørt eller oplevet prg i titel?
Avatar billede curtsen Nybegynder
26. juli 2001 - 18:39 #1
JEg har ikke oplevet det med lige præcis en compaq men med andre pc\'re har jeg set fejlen..

Jeg har altid bare valgt at bruge nero istedet..
det er mere bruger venligt og meget mere stabilt..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juli 2001 - 18:55 #2
Det er faktisk et almindeligt kendt problem også jeg har været udsat for.

Problemet kan udelukkende løses ved enten at opgradere til Windows 2000 eller ME eller skifte AECC ud med feks. Nero (som jeg mener er et noget ringere produkt).

Problemet er kendt af både Adapdec (nu Roxio) og Compaq. der vil ikke komme en patch der løser det.

NanoQ

Avatar billede mr_iceman Nybegynder
26. juli 2001 - 21:24 #3
well jeg har oplevet det med en anden compaq også med en sony brænder eller jeg ved ikke om det var den version men hver gang jeg installerede et brænderprogram udover det man fik med ved starten så kunne computeren ikke starte op igen.....:( så jeg blev nod til at formatere