Avatar billede kennetsonne Nybegynder
25. november 2010 - 16:03 Der er 1 kommentar

hjælp jeg har en dell med lydproblemer

hey har en dell dimension c521 og har lige instaleret xp pro og kan ikke finde lyd har været inde hos dell og skrive det nr bag i com man den finder også en masse driver men ved ikke hvad for en af de driver der skal bruges til lyd på den der er ca en 6-7 stykker og kan ikke få dem til at virke så håber en kan hjælpe mig på forhånd tak
Avatar billede haverslev Novice
25. november 2010 - 17:09 #1
Du skal som det første, efter du har installeret XP - installere de 2 filer som er at finder under punktet:Chipset
Når det er gjort, så installere du Audio driver:
Creative Labs Integrated Sound Blaster Audigy ADVANCED HD Audio
og
SIGMATEL STAC 92XX C-Major HD Audio

http://support.dell.com/support/downloads/driverslist.aspx?c=us&cs=22&l=en&s=dfh&ServiceTag=&SystemID=DIM_P4_C521&os=WW1&osl=en&catid=&impid=