Avatar billede dotnow Nybegynder
25. november 2010 - 10:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Facebook skjul nyheder

På det gamle Facebook var det muligt at ændre indstillinger så det ikke kunne ses for venner når jeg eks. fik en ny ven eller kommenterede et billed.

Er der nogen som ved hvordan dette gøres på det nuværende Facebook så mine ændringer/nyheder ikke automatisk popper op under nyheder for alle mine venner ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2010 - 10:51 #1
Konto - Privatindstillinger

Her tilpasser du hvad dine venner skal se.
Man har heldigvis flere muligheder i den ny version.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2010 - 10:52 #2
Men hov!!!!

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/dotnow

Dem kigger du vel på, ikk?
Avatar billede dotnow Nybegynder
25. november 2010 - 12:06 #3
Jeg har set Konto - Privatindstillinger men som jeg ser det vil det fjerne alt og muligvis osse min væg dette er dog ikke afprøvet.

Har ikke været her længe men jo kigger på nedenstående :-)
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/dotnow
Avatar billede dotnow Nybegynder
25. november 2010 - 15:31 #4
Har testet at ændre Konto - Privatindstillinger - tilpas indstilling - Opslag af mig herefter er min væg fuldstændig væk så det har ikke det ønsket effekt.

Eneste jeg ønsker er mine ændringer eller nye venner ikke popper op i andre venners nyheder.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2010 - 16:12 #5
Det er der jeg henviser til man gør det, så kig igen.
Avatar billede dotnow Nybegynder
26. november 2010 - 08:56 #6
Hmm ved ikke om vi snakker forbi hinanden men hvis jeg under Konto - Privatindstillinger - tilpas indstilling - Opslag af mig ændrer den til kun mig så er der ingen af mine venner der kan se min væg og det er ikke hvad jeg ønsker.

Jeg ønsker blot at mine ændringer osv. ikke popper op i nyheder hos venner.

Kan du skrive hvad der skal ændres ?

Så kigger jeg lige på mine gamle spørsmål imens :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2010 - 10:45 #7
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2010 - 10:45 #8
Punktet "Kontroller hver gang, du slår noget op"
Avatar billede dotnow Nybegynder
26. november 2010 - 11:21 #9
Aha ja tænkte nok vi snakker forbi hinanden dette du henviser til er hvis jeg vil slå noget op på min væg, eks. et link eller bare en status opdatering det kender jeg godt.

Det har bare intet at gøre med at jeg ikke vil have mine kommentarer på andres væg eller at jeg for en ny ven popper op i nyheder.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2010 - 11:49 #10
Ja så ved jeg det ikke desværre.
Avatar billede dotnow Nybegynder
04. oktober 2011 - 12:21 #11
Der kom ingen svar på spørgsmålet som løste mit problem der for dette lukkes