Avatar billede Christensen89 Nybegynder
25. november 2010 - 00:36 Der er 4 kommentarer

Debat: hårprodukt HELP

Hello eXperts, :o)

Jeg søger mere eller mindre et alternativ, eftersom jeg har været så dum til frisøren sidste dag, om at få det meste af mit dejlige passende lange hår klippet af.
Grunden til at jeg fortryder, er at det faktisk vokser ret langsom - også af hensyn til jeg kun er 21, så irritere det mig ret meget.

Er der nogen hårprodukter, eller noget "spiseligt", som kan øge håret til at vokse?
- Jeg ser helst ikke på svar som at benytte noget som substrat ;o)

Virker vitaminerne, "For hud, hår og negle"?

Håber på hurtig og behjælpelige svar :o), tak
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 02:04 #1
Der er vist ikke mange kvalificeret råd, men jeg kan da prøve.

Hovedmassage, burde stimulere hårvækst. Brug dine hænder under bruseren.

Knald et Æg ud og brug det som shampoo.

Vitaminer kan gøre en stor forskel på kroppen. Så ned i Matas og køb naturprodukter.

Dit hår er et produkt af mineraler, ligesom negle og andre knogler.

Derfor, køb også nogle af disse blandingsprodukter.

Du kan også gå helt nørdet og bruge urter. The f.eks.

Næste gang.. Lad være med at blive uvenner med din frisør :-)
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 02:06 #2
Hår vokser faktisk ret langsom
Avatar billede Christensen89 Nybegynder
25. november 2010 - 23:18 #3
Tak for det ;o)
Har sjovt nok hørt det med ægget før, men aldrig om det skulle gøre noget specifikt ved håret.

Det værste af det hele er at hele familien troppede mod mig, at jeg skulle se at blive klippet og jeg selv var stik imod det - hvilket jeg nu inderligt fortryder at jeg blev!!

Så nu skal der alternativer i brug, og ja, du kommer jo med nogen glimrende eksempler, så mon der kan være chance for at noget af det kan hjælpe mig.
Avatar billede MickeyBlue Nybegynder
23. maj 2011 - 14:27 #4
Hej. Jeg har fået kompetent hjælp ved at sende en mail til en forhandler. Jeg skrev til nogen hos www.mithaar.dk det er en dansk webshop med professionelle produkter (som hos frisøren). Jeg er sikker på de har noget du kan bruge. Om ikke andet, så noget der sørger for optimale forhold for dit hår til at gro. Men prøv lige at kigge på hvad de har. Der er nogen ok beskrivelser af produkterne. Sidst jeg var derinde havde de ghd, Redken, Loreal og id hair. Priserne er i den lave ende, der er i hvert tilfælde mange penge at spare i forhold til at købe det hos frisøren.
Hvis du ikke kan finde det du leder efter (eller ikke ved hvad du leder efter), så prøv at skriv en mail til dem. Det var sådan jeg gjorde og fik hjælp.

good luck