Avatar billede exotic Nybegynder
26. juli 2001 - 17:30 Der er 1 kommentar

Creative Geforce Annihilator

DAvZer alle (forhåbentlige eksperter)!!

Jeh har et Creative Geforce 1 Annihilator

Men har desværre det problem at når jeg starter min compiter op for jeg sort skærm.. Jeg venter så ca. 2 -3 min hvor jeg trykker et par gange på \"reboot\" hvor jeg så derefter kører fuldstændig uden problemmer..

Nogen der kender til problemmet?

Eller enda kan hjælpe mi med at løse det?

Jeg har på fornemmelsen at problemmet ike kan løses Software mæssigt da Grafikkortet har kørt fint med et andet bundkort!
Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 17:34 #1
Det må være et kabel som sider løst enten i skærmen eller på grafikkortet.