Avatar billede guldfisken1982 Nybegynder
24. november 2010 - 16:47 Der er 10 kommentarer

Tv2 spil java i google chrome

Hey
Nu har jeg for nogen timer siden, installeret google chrome, men jeg kan ikke komme ind på tv2 og spille deres spil, jeg får afvide at jeg ikke har java, også er der et link til den nyeste java, den har jeg så installeret og genstartet chrome, men det hjalp ikke, så prøvede jeg at genstarte computeren, virkede heller ikke, så har jeg prøvet at afinstallere det og installere det igen, det virkede heller ikke.
Dem jeg har prøvet at installere er chromeinstall-6u22.exe og jre-6u23-ea-bin-b03-windows-amd64-18_oct_2010.exe
Jeg bruger windows 7 ultimate, 64bit version.
Håber nogen kan hjælpe, for det er sku en fed browser, duer bare ikke når det hele ikke virker.
Avatar billede guldfisken1982 Nybegynder
24. november 2010 - 17:07 #1
ekstrabladet videoer virker heller ikke
Avatar billede eclysm Nybegynder
24. november 2010 - 17:43 #2
Vil råde dig til at hente en ekstra browser så. Har også før oplevet samme problem. Jeg brugte bare Google Chrome almindeligt og så til de sider den ikke kunne indlæse brugte jeg Safari.
Hvis du syntes det er besværligt at skifte browser hele tiden vil jeg bare råde dig til at finde en ny browser. Endten Mozilla Firefox eller Safari, du skal iværtfald ikke bruge Opera eller Internet Explorer :)
Avatar billede Sebberk Nybegynder
24. november 2010 - 17:45 #3
Jeg har også problemer med mine browsers, så jeg må skifte imellem at bruge Firefox og Safari.
Avatar billede eclysm Nybegynder
24. november 2010 - 18:02 #4
Vil stærkt anbefale Safari. Den er mere stilet end både Mozilla Firefox og Google Chrome efter min mening. Den er også nemmere at bruge og mere sikker. Den er godt nok ikke lige så hurtig til at loade sider som Google Chrome og Mozilla Firefox, men det er split sekunder vi snakker om :)
Safari kan downloades her http://www.apple.com/dk/safari/download/

Vil fraråde dig at downloade Bonjour da du ikke kommer til at bruge det og det bare ligger og fylder på din computer. Du vil nemlig blive spurgt om du vil hente Bonjour når du henter Safari så bare kryds fra :)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
24. november 2010 - 19:00 #5
Hej..

Prøv at installere Flash Player (som bruges på TV2.dk)

Link til Download - http://get.adobe.com/flashplayer/
Avatar billede guldfisken1982 Nybegynder
24. november 2010 - 19:19 #6
Der fik jeg denne besked, når jeg gik ind på siden.
Your Google Chrome browser already includes Adobe® Flash® Player built-in. Google Chrome will automatically update when new versions of Flash Player are available.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
24. november 2010 - 21:27 #7
Prøv at højreklik på Google Chrome Icon

Tilføj -in-proces-plugins efter chrome.exe i Target område.
Det skal se sådan her ud.:

chrome.exe --in-process-plugins"

Klik på Anvend og gem ændringer.
start Google Chrome..
Avatar billede guldfisken1982 Nybegynder
24. november 2010 - 21:48 #8
Den forstår jeg ikke lige helt, den med at højre klikke, kan slet ikke se hvad jeg skal gå ind på, og mener du genvejen på skrivebordet til google chrome, eller chrome.exe i programmer?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. november 2010 - 14:18 #9
Prøv med genvejen.

Her er et link til en side med tekst og billeder.

Link http://www.blogsdna.com/1900/how-to-run-google-chrome-on-windows-7-64-bit-version.htm
Avatar billede guldfisken1982 Nybegynder
25. november 2010 - 15:17 #10
Så kommer den med den her fejl når jeg åbner chrome Ups! Google Chrome kunne ikke finde xn--in-process-plugins-6m9j
den åbner denne side når den starter http://xn--in-process-plugins-6m9j/
Så prøvede jeg lige for sjovt, og se om javaen virkede, gør det så heller ikke