Avatar billede Daldof Nybegynder
24. november 2010 - 08:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

True/False - Sand/Falsk Engelsk Dansk version fejl i asp

Jeg er ved at lave et system der kører på et intranet i asp.

Jeg har dog et hyr med at få betingelserne true/false til at virke hvis jeg tilgår asp serveren med en dansk brugerflade.
Jeg bruger ie8 da jeg kører vb, og en blanding af xp og win 7.

Det virker fint hvis jeg holder alle involverede maskiner på engelsk, desværre er der flere brugere der gerne vil køre dansk brugerflade,
hvis jeg tilgår asp med Dansk brugerflade sker der ingenting, den kan åbenbart ikke skelne, eller også kløjs den i forskel mellem UK og DK.

Desuden har jeg opdaget en fejl i de danske variabler, når man benytter "Sand" er det rigtig nok i I/O, Sand/Falsk værdi, men tilsyneladende når man benytter "Falsk" skal den defineres som en streng (tekst). Er der andre der har oplevet dette og hvad er der at gøre?

Gode forslag modtages:-)

På forhånd tak

MVH
Daldof
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
24. november 2010 - 08:50 #1
Hvis jeg var dig, så ville jeg vælge at bruge 1 og 0 i stedet for sandt og falsk ..

så er det ikke til at gå galt af
Avatar billede Daldof Nybegynder
08. december 2010 - 10:24 #2
Undskyld den lange svartid, men der kom en sygdom i vejen :-)
Prøver lige med et sekment af koden om jeg kan få det til at virke, må indrømme at det vil ærgre mig hvis jeg skal "skifte" alle true false til 1,0 prøver og vender tilbage.
MVH
Daldof
Avatar billede Daldof Nybegynder
10. januar 2011 - 07:47 #3
har skiftet platform, da koden ikke kan laves om til 1,0 og der blev ballade ved at bruge sandt falsk i dk udgave.
Tak for hjælp, lukker denne tråd nu, da der vist ikke er mere kød på den. Tak