Avatar billede kennetsonne Nybegynder
23. november 2010 - 17:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hjælp jeg har en dell jeg ikke kan få på nettet

hej jeg har en dell som jeg ikke kan få på nettet har fånet dette her nr dell u14 mcp51 på bundkortet og har prøvet om jeg kunne finde nongle driver til den men kan ikke finde noget har formateret den med xp pro håber i kan hjælpe mig. på forhånd tak
Avatar billede kennetsonne Nybegynder
23. november 2010 - 17:50 #1
det er en stationær computer
Avatar billede knuf Nybegynder
23. november 2010 - 18:27 #2
Det bedste du kan gøre, er at finde Servicekode til din pc.
Med denne servicekode kan du op Dell.dk finde de rigtige drivers.

Har du været inde i Enhedshåndtering i Kontrolpanel for at se, om der er nogen gul markering ud for dit netkort?

Du skal have minimum SP2 på din XP for at køre trådløs, men det går jeg ud fra du har?
Avatar billede kennetsonne Nybegynder
23. november 2010 - 19:59 #3
jeg har sp3 på xp men kan ikke finde nettet med kabel så jeg kan hente de driver der mangler på den har været inde i enhedshåndteringer og der er en gul trekant ved nettet
Avatar billede kennetsonne Nybegynder
23. november 2010 - 20:03 #4
men ved ikke lige hvor servicekoden står hende
Avatar billede knuf Nybegynder
23. november 2010 - 22:37 #6
Servicekoden står på en label på bagsiden af den stationære.

Det sidste bogstav er nok er J

Den gule trekant kunne godt indikere at netkort sidder løst eller er defekt.