Avatar billede Slettet bruger
23. november 2010 - 16:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Begrænset

Er der nogen der kan give mig en forklaring på hvad dette betyder?

Mine google adwords annoncer er godkendte men står som Begrænset Godkendelse, Klikker jeg på spørgsmålstegnet ved siden af, får jeg denne forklaring:

Begrænset pga.:

    * Der er konstateret problemer med gengivelsen. Destinationssiden vises ikke på mobilenheder med fulde browsere.

Hvad kan jeg gøre, og hvorfor?
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2010 - 16:49 #1
Og der skulle ha stået Begrænset godkendelse i overskriften.
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. november 2010 - 16:56 #2
Prøv at kigge på de sider som dine adwords annoncer linker til i en mobiltelefon. Jeg ville mene at der er et eller andet i disse siders design, der gør dem mindre egnede til at blive vist i mobiltelefoner, hvorfor de jo ikke er fuldt anvendelige i googles øjne
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2010 - 17:02 #3
Ja det er jeg også nået frem til, men hvorfor? der er jo ikke noget særligt i annoncerne. Men måske det er min side, da den har en del flash.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. november 2010 - 17:16 #4
er det ikke fordi apple ikke vil flash mere...
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2010 - 17:21 #5
Jamen kan da godt være, det er lige pludselig kommet de sidste par dage, og jeg undrer mig bare over hvad det er. Og så om mine annoncer alligevel vises korrekt på google på pcére.
Avatar billede madx Nybegynder
23. november 2010 - 17:23 #6
Det vedr. givetvis Indstillinger af din kampagne, hvor du under Netværk og enheder har valgt visning af "Alle tilgængelige enheder" herunder mobilbrowsere.

Forklaringen på ovenstående er at din kampagne ikke vises på mobiler med fulde browsere. Den konkrete årsag kan ikke udledes af det du skriver.

Medmindre mobiler er meget vigtige for dig, så slå det fra. Mobil-trafik fylder stadig meget lidt (få procent).
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2010 - 17:28 #7
Hmm er jeg lidt dum - men hvor slår jeg lige det fra?
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2010 - 17:38 #8
Har fundet det, og det hjalp. Mange tak for hjælpen.
Avatar billede madx Nybegynder
24. november 2010 - 08:15 #9
Selvtak - godt du fandt ud af det :-)