Avatar billede heenet Novice
23. november 2010 - 12:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adobe CS3 Photoshop på Windows 7

Jeg har installeret Adobe CS3 Photoshop på Windows 7 og nu kan jeg ikke have flere billeder åben på samme tid.
Normalt så markerer jeg alle billeder jeg skal redigerer og åbner dem på én gang i Photoshop, men det får nu programmet til at fryse.
Det samme sker hvis jeg vil åbne dem en for en inde i programmet. Når den skal åbne det andet billede, så går programmet koldt.

Er det kompatibilitets problemer mellem CS3 og Windows 7?
Hvis ja, findes der en løsning, som ikke koster noget?
Hvis nej, kunne det så hjælpe bare at geninstallerer CS3?
Avatar billede prodic Mester
23. november 2010 - 13:15 #1
Avatar billede heenet Novice
23. november 2010 - 13:44 #2
Underligt jeg ikke selv kunne finde den da jeg søgte rundt derinde, men rart nogen kan :-)
Jeg er ikke lige i nærheden af computeren hvor problemet er på, men det er jeg i morgen, hvor jeg vil prøve det.
Jeg tror nu nok du allerede nu kan smide et svar :-)
Avatar billede prodic Mester
23. november 2010 - 13:50 #3
Du smider bare et svar selv og acceptrer det. Ellers tak. :-)
Avatar billede heenet Novice
08. december 2010 - 13:15 #4
...