Avatar billede Filter06 Nybegynder
22. november 2010 - 14:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar 1 gangskøber

Hej alle

Har efterhånden nået til det punkt, hvor det er på tide at anskaffe mig en bærbar, jeg står dog på nogenlunde barbund.
Har prøvet at undersøge, men synes ikke jeg er blevet klog nok på hvorfor en computer jeg skal anskaffe mig.

Bærbaren er ikke beregnet til at skulle spille på, kun lidt online poker. Derudover skal den bruges til internettet, se film og evt lidt teksbehandling, så alt i alt en hygge bærbar som kan tages med på ferie.

Prisen regnede jeg ikke med at skulle være så høj, dog er jeg interesseret i få ordentlig computer, som fungerer og kører godt. Så spørgsmålet er hvor højt jeg skal op i pris for at få det?

På forhånd tak, håber der er nogle der kan hjælpe mig!

Hilsen Henrik
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2010 - 14:17 #1
http://www.eksperten.dk/spm/924654

du har 2 om det samme
Avatar billede Filter06 Nybegynder
22. november 2010 - 14:21 #2
Ved det, kom åbenbart til gensende mit spørgsmål. Er der nogen steder man kan slette en tråd?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2010 - 14:38 #3
Nej, men læg svar og accepter eget svar så er det lukket.
Husk kun at lukke det ene spørgsmål ;)
Avatar billede Filter06 Nybegynder
22. november 2010 - 14:41 #4
Takker :)
Avatar billede lars67 Nybegynder
22. november 2010 - 15:43 #5
Jeg købte for nylig en MSI computer til 3.300 til min kæreste.
Den er hurtig og fungerer fint. 15,6"skærm.
Tror næsten ikke det fåes billigere.

Mvh
Lars
Http://Xab.dk | Køb og salg af erhvervsmaskiner på nettet.