Avatar billede ktmikkelsen Nybegynder
21. november 2010 - 14:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min PC vil ikke tænde

Hej med jer

Jeg håber nogen kan hjælpe mig, da min stationære pc ikke længere vil tænde,fra den ene dag til den anden!

Når jeg tænder for den sker der absolut ingenting.
Jeg har forsøgt at skifte strømforsyning da jeg troede det var den der var stået af - men det var det ikke !!

Både ved den gl. og nye strømforsyning lyser en diode (ved mainpower stikket på bundkortet) så snart jeg sætter strøm til strømforsyningen.

Jeg har testet at ON/OFF knappen slutter når man trykker på den og det gør den.

Så jeg ved ikke helt hvad mere jeg kan gøre? Kan det være bundkortet der er stået af? Der er jo en grøn diode der lyser, som tidligere beskrevet.

Håber nogle kan give lidt hints til hvad man kan prøve.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2010 - 15:39 #1
Er der en højtaler tilsluttet?

Et bundkort har som den sidste krampetrækning mulighed for at give lyd fra sig.
Avatar billede ktmikkelsen Nybegynder
21. november 2010 - 17:23 #2
Ja der er højtalere på... men de siger intet
Avatar billede ktmikkelsen Nybegynder
21. november 2010 - 17:56 #3
Heller ikke den interne højtaler
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2010 - 23:38 #4
Nyt bundkort
Avatar billede ktmikkelsen Nybegynder
25. november 2010 - 22:08 #5
ok, så er der jo ikke andet for!!
Avatar billede jalved Ekspert
25. november 2010 - 22:53 #6
Hvis du søger lidt på eksperten, kan du se, at der er mange andre, som har været ude for noget lignende. Det kan være grafikkortet eller dine ram fx.

Prøv dig lidt mere frem, før du kaster dig ud i at købe nyt bundkort. Det vil jo være ærgerligt, hvis det er et helt andet problem.