Avatar billede giweo Juniormester
21. november 2010 - 13:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hostet webdisk til windows 7

Hej

Er det helt umuligt at opdrive en hostet webdisk til Windows 7

BlueHost.com understøtter fx ikke Win7 og i flg. deres livesupport, har de heller ikke planer om det i nærmeste fremtid.

Nogen der kender noget der kan bruges, og som selvf. ikke koster en bondegård.
Avatar billede it-dk Nybegynder
25. november 2010 - 21:23 #1
Hej

Jeg tror måske www.unitspeed.dk kan dette. Jeg kender en som bruger denne udbyder til hosting osv og mener at de kan. Men kunne ikke se på deres side omkring webdisk dvs at de tilbyder en for for ekstra drev men personen jeg kender som anvender dem mener jeg har noget hos dem. Prøv evt at skriv til dem og se hvad de siger. Altid et forsøg :-)
Avatar billede giweo Juniormester
30. november 2010 - 16:37 #2
Gerne billigere, og gerne på den anden side af Atlanten
Avatar billede giweo Juniormester
30. november 2010 - 16:38 #3
Jeg har nu flyttet det til et dansk webhotel, og så virker det ?
Før lå det på et amerikansk

Der er ingen ændringer lavet i php filen.
Avatar billede giweo Juniormester
08. december 2010 - 07:41 #4
Lukker