Avatar billede oeland Nybegynder
20. november 2010 - 22:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjernskriverbord ændre selv standby

Så har jeg brug for et klogt svar igen.

Jeg benytter windows fjernskriverbord mellem min egen Windows 7 pc og en Windows XP som står et andet sted i byen.
Uanset hvor mange gange jeg går ind i strømstyring og slår ALT fra, hvad der har noget med standby og dvale at gøre, så går den fjernstyrede pc i standby når jeg har været logget på den remote.

Nogle gange kan jeg være heldig at logge på den en 2-3 gange, men derefter vælger den så at gå i standby.

Hvis jeg kører ud til den fjernstyrede pc og logger mig på, så står alt i strømstyring stadig til, aldrig at gå i standby eller dvale.

Hvad pokker kan der være galt, og er det Windows fjernskriverbord eller Windows 7 som skaber problemet.

Er der evt. et alternativt program i stedet som jeg kan benytte?
Avatar billede oeland Nybegynder
24. november 2010 - 10:42 #1
Er det slet ikke en som har et godt bud på hvad der kan være galt? :o( snøft
Avatar billede oeland Nybegynder
14. december 2010 - 09:17 #2
Lukker