Avatar billede maggie Nybegynder
17. november 2010 - 23:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

For varm bærbar

Hej alle

Jeg har en bærbar HP Pavillion Dv6 1245eo med en AMD Turion X2 RM-77 processor.

Den slukker nogen gange umotiveret og jeg mener at have fundet ud af, at det er overtemperatur.

Jeg har downloadet et program CPUID, som viste en temperatur på 102 grader sidst den slukkede.

Det blev fremprovokeret ved at spille poker på FB.

Nogen der har en idé om, hvad temperaturen burde ligge på??

Jeg har ikke mod på at skille den ad for at tjekke om den er blevet støvet inden - har iøvrigt også stadig garanti på den.

Kan man bare blæse luft ind i den for at få den renset, og kan den i yderste konsekvens ikke tage skade af det??

Mens jeg skriver dette, er temp 58 grader (blæser kører ikke)

På forhånd tak

/Maggie
Avatar billede hollow Nybegynder
18. november 2010 - 00:52 #1
Hvis du stadig har garanti på den, så kan du få den indleveret og få den renset.
18. november 2010 - 06:39 #2
Avatar billede maggie Nybegynder
19. december 2011 - 12:55 #3
Spørgsmål lukkes