Avatar billede Slettet bruger
17. november 2010 - 22:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

har svært ved at lede efter en gamer bærebar :(

Hej er en dreng på 12 kan i finde en gamer bærebar på 4000 til 5000 kr det skal kunne klare spil i low setnings flydene tak, prøver finde en julegave. og det svært at finde nogen.
Avatar billede eclysm Nybegynder
17. november 2010 - 23:03 #1
Er det en stationær eller bærbar du er på udkig efter?
Avatar billede eclysm Nybegynder
17. november 2010 - 23:05 #2
Havde lige overset at du havde skrevet det skulle være en bærbar, sorry :)
Hvad tommer skal den være?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2010 - 19:40 #4
Ok kigger på dem
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2010 - 19:42 #5
Aner det ik, det er ret lige meget (eclysm)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2010 - 19:51 #6
#5 er svar på... hvad?
Avatar billede eclysm Nybegynder
24. november 2010 - 12:23 #7
Vil stærkt anbefale denne her. Det er vidst også den eneste bærbar jeg kunne finde til de penge :P http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbare-computere/MSICX623025NE/msi-barbar
Den har Intel Core i3 Processor, 500GB Harddisk og et nVidia GeForce G310M grafikkort hvilket er udmærket til spil, og med en 15,6" skærm burde der ikke være nogen problemer. Prisen på computeren er kun 4900 kr hvilket er ekstremt billigt :)

Hvis du ikke er tilfreds med den vil jeg anbefale at din computer skal have et nVidia GeForce 300(eller mere) grafikkort og minimum en i3 Processor og 320GB Harddisk som minimum. Vil også anbefale en 15,6". En 13 tommer skærm er alt for lille til at spille på.
Men tjek iværtfald linket, det er en god computer til billige penge :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2010 - 14:48 #8
Må hellere lægge svar.
Mmaskinen i #7 er der allerede linket til :)
Avatar billede eclysm Nybegynder
24. november 2010 - 17:37 #9
Lol, undskyld havde ikke set :P
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2011 - 18:27 #10
Kan Packard Bell media køre Counter strike?? please svar tilbage
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2011 - 18:28 #11
kom til at lægge svar ind til istedet for kommentar