Avatar billede 1337fade Nybegynder
16. november 2010 - 15:20 Der er 2 kommentarer

Acer skærm flimrer mens jeg er inde i spil.

Hej.
Jeg har haft min Acer skærm i snart 4 år nu, og har aldrig haft problemer med den før nu. Der kommer sådan noget "flimmer" på min skærm når jeg er inde i spil. Har testet på Counter-Strike:Source, World of Warcraft og Grand Theft Auto San Andreas, og skærmen flimrer i alle spillene. Det er kommet fra den ene dag til det anden. Nogle forslag til at løse problemet?

På forhånd tak.

-Oliver
Avatar billede thomas_fogh Nybegynder
16. november 2010 - 15:27 #1
Hvis det er en CRT skærm skal du nok kigge på hvad opdateringshastigheden (refresh rate [Hz]) er sat til for de opløsninger du bruger.
Avatar billede 1337fade Nybegynder
16. november 2010 - 17:19 #2
Har prøvet alle HZ min skærm kan køre (60,70,72 og 75 HZ) og problemet er der stadig. Har prøvet at hive mit skærmstik ud af computeren og sætte den ind igen, uden noget held. Andre forslag?