Avatar billede thomas_fogh Nybegynder
16. november 2010 - 10:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installer .jar og .so/.dll fra Applet?

Hej,

Er det muligt at installere en .jar til jre/lib/ext og en .so(Linux)/.dll(Windows) til jre/lib/i386 fra en signed Applet?
Avatar billede thomas_fogh Nybegynder
16. november 2010 - 13:12 #1
Eller loade dem dynamisk?
Avatar billede arne_v Ekspert
16. november 2010 - 15:43 #2
En applet kan ikke loade DLL'er over nettet.

En signed applet boer kunne hente filer, gemme dem paa lokal PC og loade dem (hvis brugeren accepterer det).

Jeg har engang faaet at vide at Java Web Start har bedre muligheder end traditionelle applets med hensyn til JNI.

Google finder bl.a.:

http://www.velocityreviews.com/forums/t126704-java-webstart-and-jni.html
http://download.oracle.com/javase/1.5.0/docs/guide/javaws/developersguide/syntax.html
Avatar billede thomas_fogh Nybegynder
17. november 2010 - 14:52 #3
Det lykkedes at loade dem i JNLP scriptet. Takker!
Smid lige et svar så du kan få nogle point...
Avatar billede arne_v Ekspert
17. november 2010 - 15:04 #4
svar