Avatar billede pjevs1000 Nybegynder
15. november 2010 - 21:33 Der er 10 kommentarer

grafikkort

hjælp hjælp... jeg har et grafikkort fra microsoft som er meget gammelt, og jeg har dowloadet et spil. men mit grafik kort kan ikke klare det. der står jeg skal opdater det.... (problem) hvordan gør jeg det???????
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2010 - 21:39 #1
Hvilket kort er der tale om?
Avatar billede pjevs1000 Nybegynder
15. november 2010 - 22:01 #2
5.1.2600.0 fra microsoft det er det eneste jeg kan se
Avatar billede KimPedersen87 Nybegynder
16. november 2010 - 00:38 #3
Hvilket spil snakker vi om?

Hvor har du hentet informationen ned om "5.1.2600.0"?

Prøv at trykke på Start knappen og hop ind i Instillinger, derefter Kontrolpanel og åben ikonet med navnet "System", herefter klik på fanen som hedder "Hardware" og tryk på "Enhedshåndtering".

Der skulle nu gerne åbne et vindue op med en liste over forskellige områder og hardware under det. Hvis du finder den som hedder "Skærmkort" og åbner den op skulle der gerne stå noget nyttigt, hvad står der?

Hvilket styresystem / operativsystem kører din maskine?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2010 - 11:30 #4
KimPedersen87 - blot til info:
Læg ikke svar med mindre du har løsningen, eller er blevet bedt om at lægge svar.
Avatar billede pjevs1000 Nybegynder
16. november 2010 - 17:01 #5
her er prodocenten ^Intel Corporation^
og jeg hved ikke om det her er navnet ^mobile intel(R)4 series exprees chipset family^ og jeg så det forkerte sted før det her er driverversion 6.14.10.4957...
er der mer???
Avatar billede pjevs1000 Nybegynder
16. november 2010 - 17:02 #6
der hvor der står ...og jeg så... skal der stå og jeg så ikke mer
Avatar billede pjevs1000 Nybegynder
18. november 2010 - 21:42 #7
det hedsder minecraft.... plzzzz kom nu en eller anden kom med et råd eller mugligehed
Avatar billede pjevs1000 Nybegynder
18. november 2010 - 21:42 #8
hedder*
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2010 - 20:14 #9
Har ikke fået mail fra dette spørgsmål da det er røget i TDC spamfilter.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2010 - 20:15 #10
Næste gang så husk lige reglen om de 7 dage inden du opretter nyt spørgsmål.