Avatar billede 1Dorte Guru
14. november 2010 - 20:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Computeren låser ved energibesparing - øv

Hej

Min bærbare hp computer låser, når der går på energibesparing (fx ved at lukke skærmen ned eller efter ca. 10 minutters uden aktivitet). Jeg skal ikke indtaste pasword, blot en knap, men det ville jeg gerne slippe for.

Kan jeg slippe for det?

På forhånd tak.

Dorte
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. november 2010 - 21:22 #1
Styresystem??
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. november 2010 - 21:27 #2
Under alle omstændigheder slå slumre funktionen fra i kontrolpanel strømstyring
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2010 - 07:35 #3
som regel er det fordi din bios ikke understøtter det og mange gange skal en simpel bios opdaering bare til for at løse det

ellers er det rigtigt med at slå det fra
det er det første jeg gør ved nyinstall

m.v.h
Avatar billede 1Dorte Guru
16. november 2010 - 08:38 #4
Tak for hjælpen poko1. Jeg har fået løst problemet.

Mvh. Dorte
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. november 2010 - 14:16 #5
Så skal du lige afslutte ved at oprette et svar og selv acceptere det jeg samler ikke point :-)
Avatar billede 1Dorte Guru
16. november 2010 - 14:33 #6
Mange tak for oplysningen.

Dorte