Avatar billede hto78dg Nybegynder
14. november 2010 - 08:09 Der er 1 kommentar

Opret skjul note i offentlig gmail kalender

Jeg har en google kalender som jeg har offentliggjort på min hjemmeside, så folk kan se nogle aftaler (jeg leger en lejlighed ud), men jeg vil gerne kunne tilføje en note som man ikke kan se offentligt, som kun jeg kan se ved at logge ind på selve google kalenderen. På den måde kan jeg selv tilføje noter om udlejeren, som ikke vises på min hjemmeside.

Problemet er at enten er alt offentligt i kalenderen, eller også er intet offentligt.

Jeg tror ikke det er muligt, da jeg har undersøgt alt hvad jeg kan finde.

Men jeg håber der er noget jeg har overset og håber på eksperternes hjælp :)
Avatar billede niller10 Nybegynder
14. november 2010 - 13:16 #1
Hej,

Lyder lidt risky, hvad der ikke er offentlig eller tyler at blive vist for offentligheden kan meget nemt ske.

Bedre at have to kalender, en til offentlig skue og en til privat / internt brug.

Ved at have to kalender kan du jo lave invitationer fra den ene til den anden og sikre dig bedre kontrol over hvad der kommer på den offentlige.

En metode jeg selv bruger..

Niller