Avatar billede Lowenti Nybegynder
09. november 2010 - 22:55 Der er 4 kommentarer

Pauseskærm..

Jeg har nu siddet i jeg ved snart ikke hvor længe, for at få min pauseskærm til at virke, men lige lidt hjælper det.. Og nu er jeg løbet tør for idéer...
Så tænkte om der måske var/er nogen derude der kan hjælpe mig...
Tænkte på om man skal oprette det som et tema, men aner ikke hvor den screensaver ligger, som jeg vil bruge.. Og hvad er meningen også med at have hele pauseskærmsfunktionen, hvis det alligevel ikke hjælper?

Håber nogen kan hælpe... :D

På forhånd super tak..
Lowenti
Avatar billede vejmand Juniormester
09. november 2010 - 23:20 #1
Avatar billede Lowenti Nybegynder
10. november 2010 - 13:57 #2
Jeg ved godt hvordan man skifter pauseskærm, den vil bare ikke vises.. ;(
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2010 - 20:38 #3
Er der noget specielt ved den pauseskærm?
Er den hentet på nettet f.eks.?
Er det en indbygget du ikke kan få til at virke?
Avatar billede Lowenti Nybegynder
10. november 2010 - 23:17 #4
Den jeg gerne ville, er hentet på nike+, da jeg kan se hvor langt jeg har løbet og sådan... Men ikke en gang en på computeren, vil virke.. :(