Avatar billede schua Praktikant
09. november 2010 - 22:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flash ekspert søges

Hej alle sammen

Jeg er en fyr på 25. som er i gang med at starte en virksomhed op hvor jeg vil tilbyde virksomheder at få lavet en hjemmeside.
Det der gør mig speciel, er at jeg vil specialisere mig i flash CMS.

Det jeg mangler er et netværk af flash eksperter, som skal kunne være mig behjælpelig med evt. problemer der vil opstå.

Der vil være tale om en aflønning på projekt basis.

Kunne du tænke dig at være en del af dette, så send mig gerne en mail hvor du fortæller om dig selv og hvad dine erfaringer er med flash.

Du må også meget gerne sende nogle referencer på det du har lavet eller deltaget i, så vil jeg dog gerne vide præcis hvad det er du har stået for.

Send alle oplysningerne til christianvdahl@gmail.com

Med Venlig Hilsen

Christian Dahl
Avatar billede krogstrup Nybegynder
10. november 2010 - 08:21 #1
Hej Christian

Ikke fordi jeg skal spamme dit indlæg med indhold, der ikke præcist vedrører det du efterspørger... men har du gjort dig overvejelser om hvor svært det vil være for dine kunder at få seo-optimeret deres cms-hjemmeside, hvis du laver dem 100% i flash?
Avatar billede schua Praktikant
13. december 2011 - 13:40 #2
løst selv