Avatar billede peterpeter Seniormester
09. november 2010 - 14:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bedste iPhone GPS apps til USA

Kære alle

Jeg har overtalt min svigerfar til at købe en iPhone 4.
Han skal i bil rundt i USA til sommer og skal også have en ny GPS.
Jeg har sagt han kan bruge iPhonen - men hvilket program skal han købe ??
Hvilket er det bedste ??

Jeg er med på de koster, det er også OK - men jeg syntes det er svært at overskue, hvilket GPS program der er bedst !!!

Hvad siger I ??

- Skal have USA kort
- Må gerne have dansk tale
- Hvilket er bedst / billigst

Jeg ved godt, jeg kan kigge på iTunes og selv lede efter apps - men jeg ville gerne høre, hvis nogle af jer har gode erfaringer ;-)

PS: Ligger kortene på telefonen eller skal de downloades når man kører rundt ??? - Så bliver det sgu da dyrt i datatrafik, ikke ???

På forhånd tak og hav en god dag...

PS: Det er meget vigtigt for mig at kunne give ham et godt svar, så jeg vil gerne udlove mange point for et godt svar ;-)

/Peter
Avatar billede tof-toft Praktikant
09. november 2010 - 21:43 #1
En anden mulighed er at købe en GPS i USA, de er ikke særlig dyre, og det burde være muligt at forstå hvad den siger ;)

men hvis det skal være til Iphone er der disse muligheder:

Navigon MobileNavigator USA (pris 299,-)
TomTom U.S & Canada (pris 339,-)

Disse to er nok de bedste for iphone. Jeg kender mest til Tomtom og synes den fungere fint, og den kan klart anbefales. Navigon kender jeg ikke så meget til men de har også et stort marked, og virker til at være et godt system også.

Kortene her ligger på telefonen, så du kun skal finde GPS og ikke bruge datatrafik, da det så bliver sindsygt dyrt.

mvh
Christian
Avatar billede peterpeter Seniormester
10. november 2010 - 08:41 #2
Tak for dit rigtig gode svar...

jeg ser lige om der kommer andre gode bemærkninger ;-)

Fortsat god dag..

/Peter
Avatar billede tof-toft Praktikant
14. november 2010 - 14:27 #3
Håber du kan bruge svaret!
Avatar billede peterpeter Seniormester
15. november 2010 - 09:16 #4
Kære Toft

Tak for svaret.

Jeg undrer mig, der ikke findes flere muligheder ???

Er der virkelig kun de to løsninger ??

Tak

/Peter
Avatar billede tof-toft Praktikant
04. januar 2011 - 18:21 #5
Hmm det er de to bedste programmer til gås i øjeblikket.
Og prisen er da heller ikk helt ringe. Jeg kan klart anbefale at vælge et af mine overstående. Men det selvfølgelig dit valg!

Der findes også Co-pilot men jeg kan ikk lige sige dig hvordan den er og om den køre over gps eller g3, og den skal køre over gps netværket ellers kan det på ingen måde betale dig, så bliver det kun en dyr omgang!