Avatar billede kasper76 Nybegynder
08. november 2010 - 17:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjælp til publisher

Hej eksperter :-)

Jeg har lavet en folder i publisher men trykkeriet vil have mine trykfiler som inder og ydresider. jeg har lavet 4 a4 sider som tilsammen skal give en folder.

Hvordan får jeg udskrevet de sider til a3

giver det mening?
Avatar billede tof-toft Praktikant
08. november 2010 - 19:03 #1
du skal starte med at oprette en ny og vælge størrelse. her vælger du A3.

Til den nye kopier du 2 af de gamle over til det nye.
lav en ny side og kopier de 2 andre på den anden.
Det burde give 2 A3 sider... Dette burde være den nemmeste løsning... Håber jeg forstår hvad du mener.
Avatar billede kasper76 Nybegynder
09. november 2010 - 11:51 #2
Ja, det var også den løsning jeg kom frem til - det lader til at løse problemet. tak for svar.

point??
Avatar billede tof-toft Praktikant
09. november 2010 - 16:42 #3
Det tror jeg også er den nemmeste måde at gøre det på.